Thursday 17 April 2014

Testimoni Ostematrix - Elak Senggugut / PMS

Tengahari tadi ada bersembang dengan seorang rakan saya. Beliau bertanya tentang Ostematrix. Saya ceritalah serba sedikit. Salah satu yang saya ceritakan adalah bagaimana Ostematrix berupaya membantu masalah senggugut / PMS dan period pain.

Pernah selama sebulan saya tinggalkan Ostematrix, bukan disengajakan tetapi dilengahkan untuk ambil stok. Diam tak diam masuk sebulan dah. Akibatnya bulan itu saya alami senggugut yang dah bertahun-tahun takde. Masa nilah nak appreciate Ostematrix  :D

Khasiat Ostematrix di samping kalsium ia mengandungi khasiat lain yang membantu meningkatkan fungsi kalsium itu sendiri. Boleh baca sini.

Selain fungsi mengurangkan simptom senggugut, Ostematrix juga membantu

1. Melawaskan penghadaman,justeru mengelakkan sembelit dan buasir
2. Tidur malam lebih lena
3. Menghilangkan bisa pada kaki dan menyegarkan badan
4. Mengelakkan sakit pinggang dan rasa kebas

Ostematrix pada harga pasaran RM61, ingin dapatkan harga ahli? Kenalah jadi ahli dulu. Inginkan keahlian percuma? Mari saya beritahu rahsianya.

Kredit To : Raihanah Ahmad



****************************************
Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi ini atau ingin menjadi ahli bagi menambahkan sumber pendapatan, saya adalah wakil pengedar sah anda. Anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

H/P: 019-3131 395 atau

Email: ummudd80@gmail.com atau
FB : Hafiza Halim

No comments:

Post a Comment

Anak-Anak Muslim

Baju Muslimah

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...