Thursday 17 April 2014

Sakit Pinggang Hilang Dengan Ostematrix

Setahu saya Ostematrix memang mudah sangat serap. Sebab apa saya tahu, sebab ianya memang mudah larut. 

Kebiasaannya saya letak botol Ostematrix saya di side table katil. Yelah sebab nak makan sebelum tidur, jadi saya memang letak di tepi katil. Satu malam saya lupa nak makan sebelum tidur. Bila terjaga tengah malam, baru saya teringat saya belum ambil Ostematrix. Tanpa berlengah saya ambil ostematrix 4 biji seperti biasa. 

Saya pun minum air dan tidur macam biasa. Pagi esoknya saya dapati botol air saya berwarna keruh, keruh berwarna putih sikit. Punyalah saya fikir macamana air boleh jadi macam tu? Saya periksa dan saya dapati ada hablur kecil macam ostematrix di dalamnya. Segera saya teringat kemungkinan saya telah termuntahkan 1 biji ostematrix ke dalam botol tanpa sedar semalam. Memang larut habis.

Begitulah ostematrix dalam tubuh kita. Ia larut dan mudah serap di dalam badan. Jadi sifat-sifat ini memang sangat baik untuk kita.

Jom tengok ada testimoni di sini, sakit pinggang lega dengan Ostematrix. Alhamdulillah kerana ia telah banyak membantu ramai orang untuk menjaga kesihatan masing-masing.

Testimoni sakit pinggang 
 


****************************************
Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi ini atau ingin menjadi ahli bagi menambahkan sumber pendapatan, saya adalah wakil pengedar sah anda. Anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

H/P: 019-3131 395 atau

Email: ummudd80@gmail.com atau
FB : Hafiza Halim






No comments:

Post a Comment

Anak-Anak Muslim

Baju Muslimah

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...