Thursday 20 February 2014

Testimoni Set Kesuburan Shaklee: 6 Berjaya Hamil!!



 Assalamualaikum & Salam Sejahtera,

Tengah-tengah saya menghousekeeping gallery saya, membuang mana yang patut, saya  terjumpa dengan testimoni-testimoni pelanggan saya yang mengamalkan Set Kesuburan Shaklee. Alhamdulillah, rupa-rupanya sepanjang lapan bulan saya bergelar SID, saya telah berjaya ‘menghamilkan’ 6 orang. Pada saya ini adalah antara kejayaan-kejayaan manis saya bersama Shaklee.

Bukan satu perkara yang mudah untuk menjual Set Kesuburan pada pelanggan. Pasangan suami isteri yang sudah lama berkahwin tapi masih belum mempunyai anak sudah pasti akan meletakkan harapan yang tinggi apabila mereka melaburkan duit untuk Set Kesuburan ini. Apa yang saya boleh katakan, kita cuma mampu berusaha, Allah yang akan menentukan segalanya. Tapi not to worry, saya tidak akan menjadikannya sebagai alasan untuk membiarkan pelanggan saya terkapai-kapai dengan botol-botol suplemen yang mereka beli ini tanpa panduan.

Pelanggan-pelanggan di bawah adalah antara yang telah berusaha dan Alhamdulillah berjaya hamil.


image



image


image



Kalau anda perasan, setiap pelanggan di atas tidak mengambil suplemen yang sama untuk kesuburan. Sebenarnya ia bergantung kepada masalah sebenar kesukaran untuk hamil seseorang pelanggan tersebut. Saya akan cuba sesuaikan suplemen dengan masalah pelanggan tersebut. Namun ada baiknya juga sekiranya dpt mengambil set penuh kesuburan kerana ada kemungkinan perkara-perkara yang menjadi punca tanpa kita mengetahuinya.
Oleh yang demikian, penting juga bagi anda untuk memastikan anda mendapat konsultansi daripada SID anda supaya anda mendapat manfaat yang optima daripada suplemen yang anda ambil.

Jom dapatkan Set Kesuburan sekarang.... :) 

Kredit To : Dzu Amri.

****************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi ini atau ingin menjadi ahli bagi menambahkan sumber pendapatan, saya adalah wakil pengedar sah anda. Anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

H/P: 019-3131 395 atau
Email: ummudd80@gmail.com atau
FB : Hafiza Halim 

No comments:

Post a Comment

Anak-Anak Muslim

Baju Muslimah

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...