Sunday 9 February 2014

Set Sakit Sendi, Lutut dan Tulang

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..


Ramai di kalangan saudara mara saya yang mengalami sakit-sakit sendi terutamanya di bahagian lutut dan pinggang. Saya yakin pembaca juga pernah menemui masalah ini ataupun mengalaminya sendiri.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhoxvrBirDPrkTPigCSm6Vxd3kIIkoEtZN-r1olV9SwZlvEpm0sOOQNoqtNab0W6nIvMUCnkU3iged_EbTv83mXUTdiwzfDBM4Y12wiFh4EKeVwPHY3CDj3IBZzA1Djf66bZVLKn9rbAEg/s1600/joint3.jpg


Golongan yang sering mengalami penyakit ini adalah golongan ibu bapa kita, atuk, nenek, wan, opah, makcik, pakcik dan mereka yang melakukan kerja-kerja berat.

http://pengobatanherbalnyerisendi.files.wordpress.com/2013/07/penyakit-nyeri-sendi.jpg



Shaklee ada penyelesaian untuk masalah ini.. Gunakan salah satu atau kesemua produk dibawah ini untuk kesan yang lebih cepat dan berkesan..

Set Sendi dan Tulang Shaklee

Untuk pengetahuan semua, Ibu Mertua saya dan Abah saya menggunakan produk AJHT. 
Alhamdulillah, mereka berpuas hati dengan produk tersebut..

So, anda bila lagi... Belikan produk di atas untuk orang yang tersayang....

Anda berminat...

Boleh hubungi saya di:
H/P: 019-3131 395 atau
Email: ummudd80@gmail.com atau
FB : Hafiza Halim 

No comments:

Post a Comment

Anak-Anak Muslim

Baju Muslimah

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...