Wednesday 15 January 2014

Testimonial : Rezeki Delisha Yang Melimpah Ruah

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Alhamdulillah... Segala puji hanya untuk Allah..
Siang tadi saya telah berjaya mengepam susu sebanyak 3 kali. As a result, saya telah dapat mengumpulkan 5 botol susu untuk puteri tersayang, Delisha..




Ini belum termasuk 3 botol susu yang berjaya di kumpul malam ini. Alhamdulillah...

Susu yang terhasil memang banyak... Delisha dapat menikmati susu direct dari badan saya dan pada masa yg sama saya dapat menyimpan sebahagian susu yang terhasil sebagai stok untuk Delisha apabila saya mula bertugas semula bulan hadapan.

Bagi ibu-ibu yang ingin menikmati pengalaman yang menakjubkan ini, boleh lah mengambil Set Penyusuan seperti yang telah saya amalkan ini..

Selamat Mencuba....

****************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi ini, saya adalah wakil pengedar sah anda. Anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

H/P: 019-3131 395 atau
Email: ummudd80@gmail.com atau
FB : Hafiza Halim 
  

No comments:

Post a Comment

Anak-Anak Muslim

Baju Muslimah

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...